Klientams
Spalvos ar rašto neatitikimai
Prašome atkreipti dėmesį, jog audinių spalva bei raštai gali šiek tiek skirtis nuo matomų nuotraukoje.
Mes visada stengiamės kuo tiksliau atkurti svetainėje pateikiamų gaminių spalvas, tačiau, dėl skirtingų apšvietimo sąlygų bei jūsų ekrano raiškos nustatymų, produkto spalvos gali skirtis.
Raštų vieta taip pat gali truputį skirtis nuo to, kas pavaizduota ekrane.
Garantija
Visiems Sidis gamintojo sėdmaišiams suteikiama 12 mėnesių garantija nuo įsigijimo dienos
Garantija galioja prekės kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės, pavyzdžiui, gaminys neatitinka prekės aprašymo ar neturi jam numatytų funkcijų, negalimas jo naudojimas.
Garantija galioja visoms sėdmaišio detalėms, išskyrus granules, kurios sėdmaišio naudojimo metu šiek tiek susispaudžia, ir tai yra įprastas reiškinys.
Įsigiję sėdmaišį, jį išpakuokite, nelaikykite uždaroje pakuotėje. Transportuojant sėdmaišį plastikiniame maiše, dėl temperatūros svyravimų gali susidaryti drėgmė (kondensatas), todėl gavus pakuotę, ją reikia atidaryti.
Garantija netaikoma mechaniniams pažeidimams, atsiradusiems dėl netinkamo ar neteisingo naudojimo, taip pat dėl pirkėjo ar aplinkos kaltės.
Gaminio savybių pokyčiai, atsiradę jo naudojimo laiku, ir natūralus nusidėvėjimas nelaikomi kokybės defektu.
Visas su grąžinamų prekių transportavimu susijusias išlaidas (pakuotės, transporto) apmoka klientas.
Grąžinimas
Pagal Lietuvos Respublikos teisės aktuose (2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymas Nr. 217 ir 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258) nustatytą tvarką Pirkėjas turi teisę pristatytas prekes grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos. Prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis), keičiamos ir priimamos iš pirkėjo per 14 d. terminą nuo prekių pristatymo dienos. Prekė (-ės) grąžinama (-os) Pirkėjo sąskaita.
Apie prekių grąžinimo ketinimą Jūs turite pareikšti aiškų pageidavimą, rašydami el. paštu: sedmaisiugamybamail.com
Grąžinant prekes, Jūs turite užtikrinti atitinkamą transportavimo pakuotę, kad gaminys būtų saugiai pristatytas į mūsų sandėlį.
Gavus prekę pinigai grąžinami per 5 d.d.
Visas su grąžinamų prekių transportavimu susijusias išlaidas (pakuotės, transporto) dengia klientas.
Grąžinimas negalimas, jeigu prekė yra personalizuota kliento pasirinktu siuvinėjimu, arba prekė yra pažeista dėl kliento kaltės.
PIRKIMO TAISYKLĖS
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato fizinių ir juridinių asmenų, įsigyjančių prekes www.sidis.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir pardavėjo www.sidis.lt tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.
1.2. Šios Taisyklės ir jos priedu esanti Privatumo politika, sudaranti neatsiejamą Taisyklių dalį, yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises ir pareigas, atsakomybę, prekių įsigijimo, apmokėjimo už jas, pristatymo ir grąžinimo sąlygas bei tvarką, Pirkėjui įsigyjant prekes www.sidis.lt.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę sustabdyti, savo nuožiūra pildyti, keisti šias Taisykles ir kitus su Taisyklėmis susijusius dokumentus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami el. parduotuvės sistemoje.
1.4. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutikti su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais ar pakeitimais. Tokiu atveju Pirkėjas praranda teisę naudotis el. parduotuvės paslaugomis.
1.5. Jei po Taisyklių pakeitimo Pirkėjas ir toliau naudojasi el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais pakeitimais ar pildymais.
2. ASMENS DUOMENŲ RINKIMAS, NAUDOJIMAS, KOREGAVIMAS IR SAUGOJIMAS
2.1. El. parduotuvės lankytojų duomenis renkame, o taip pat klientų duomenis tvarkome vadovaudamiesi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau BDAR) LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir LR Elektroninių ryšių įstatymo bei kitų teisės aktų, reglamentuojančių duomenų apsaugą, nuostatas. Daugiau informacijos apie BDAR.
2.2. Mes renkame ir panaudojame Jūsų asmens duomenis (vardą, pavardę, adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, IP adresą bei kitą el. parduotuvės registracijos formoje nurodytą informaciją) tam, kad apdorotume Jūsų pateiktus prekių ir (arba) paslaugų užsakymus.
2.3. Tam, kad galėtume efektyviai ir tiksliai vykdyti Jūsų užsakymus, mes turime iš Jūsų gauti kuo tikslesnius duomenis. Todėl el. parduotuvėje pateiktose registracijos formose Jūs turite nurodyti tikslius duomenis apie save ir jiems pasikeitus juos atnaujinti patys.
2.4. Visa informacija apie mūsų registruotus lankytojus ir pirkėjus jokiais atvejais neperduodama tretiesiems asmenims ir yra visiškai konfidenciali. Ši informacija gali būti atskleista tik tada, kai to reikalaus LR teisės aktai.
2.5. Mes neatsakome už jūsų asmens duomenų tvarkymą per tretiesiems asmenims priklausančius interneto tinklalapius. Mes neatsakome už trečiųjų šalių tinklalapių privatumo sąlygas bei veiklą net ir tais atvejais, kai Jūs į juos patenkate per mūsų el. parduotuvėje esančias nuorodas arba per tuos tinklalapius patenkate į el. parduotuvę.
2.6. Asmens duomenys yra tvarkomi saugiomis priemonėmis, kurios apsaugo šiuos duomenis nuo neteisėto sunaikinimo, atskleidimo ar kitų neteisėtų veiksmų.
2.7. Ne asmeninius Jūsų duomenis, t. y. duomenis, susijusius su Jūsų įsigytomis prekėmis, mes galime naudoti statistiniais tikslais. Toks statistinių duomenų rinkimas neleis tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyti Jūsų asmens tapatybės. Mes pasiliekame sau teisę statistinius duomenis perduoti trečiajai šaliai.
2.8. Jei sutikote užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį, naudosime Jūsų el. pašto adresą informacijai apie prekes, nuolaidas, pasiūlymus, konkursus, naujienas, apklausas bei kitoms naujienoms siųsti. Sukaupta informacija bus naudojama tik siunčiant naujienlaiškį.
3. SLAPUKAI
3.1. Tam, kad Elektroninėje parduotuvėje Bendrovė galėtų pasiūlyti Klientui visavertes paslaugas, Kliento sutikimu Kliento kompiuteryje (įrenginyje) įrašoma informacija Slapukai (angl. cookies), kuri naudojama Kliento, kaip ankstesnio Elektroninės parduotuvės naudotojo, atpažinimui, renkant Elektroninės parduotuvės lankomumo statistiką, informaciją apie pirkinių krepšelį.
3.2. Klientas bet kada gali peržiūrėti, kokie Slapukai yra įrašomi, ir gali ištrinti dalį ar visus įrašytus Slapukus.
3.3. Klientas turi teisę nesutikti, kad būtų įrašomi ir naudojami Slapukai Kliento kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios Elektroninės parduotuvės funkcijos Klientui gali būti neprieinamos.
3.4. Norėdami daugiau sužinoti apie slapukus, pavyzdžiui, kaip juos valdyti ar ištrinti, galite apsilankyti www.allaboutcookies.org, taip pat susipažinti su Valstybinės asmens duomenų inspekcijos rekomendacijomis.
2. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis (toliau - Sutartis) tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas suformavęs prekių užsakymą sutinka su internetinės parduotuvės Taisyklėmis ir apmoka už prekes.
2.2. Sudarius Sutartį, Pirkėjo užsakymo atlikimo metu nurodytas prekių asortimentas, jų kiekis, kaina, pristatymo laikas bei kitos sąlygos yra privalomos Pirkėjui ir Pardavėjui, ir gali būti keičiamos tik šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
2.3. Kiekviena Sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Pardavėjo duomenų bazėje.
3. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir šios el. parduotuvės kitose informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas dėl papildomos informacijos suteikimo turi teisę kreiptis Pardavėjo nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefonu (duomenys pateikiami Interneto puslapyje, skiltyje Kontaktai).
3.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių Sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda ar kitos savybės.
3.4. Pirkėjas visais atvejais turės teises, kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
3.5. Pirkėjas, registruodamasis elektroninėje parduotuvėje www.sidis.lt, įsipareigoja pateikti teisingus duomenis apie save (vardą, pavardę, adresą, el. paštą, bei telefono numerį) ir/ar įmonės rekvizitus (įmonės pavadinimą, adresą, įmonės kodą, PVM mokėtojo kodą).
3.6. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jeigu Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją, skyriuje "Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Pardavėjas neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus, padarytus pasinaudojus Pirkėjo prisijungimo duomenimis.
3.7. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.8. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti dėl šio veiksmo susidariusias papildomas prekių pristatymo išlaidas.
3.9. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
3.10. Pirkėjas yra atsakingas už prekę, jei ji susigadino, deformavosi ar kitaip prarado funkciją ar estetiškumą dėl netinkamų laikymo sąlygų (pavyzdžiui, dėl per didelės ar per mažos oro drėgmės ar netinkamos oro temperatūros).
3.11. Pirkėjas sutinka, kad jo duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, IP adresas ir/ar įmonės pavadinimas, adresas, įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas) bus renkami ir panaudojami tam, kad būtų apdoroti Pirkėjo pateikti prekių ir (arba) paslaugų užsakymai.
3.12. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės kontaktų puslapyje nurodytais kontaktais.
4. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės paslaugomis, kurių veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
4.2. Jei Pirkėjas bando bet kokiu būdu pakenkti el. parduotuvės darbo stabilumui, duomenų saugumui ar pažeidžia kitus Pirkėjo įsipareigojimus, numatytus Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose, tuomet Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo panaikinti Pirkėjo registraciją ar kitaip apriboti galimybę naudotis el. parduotuve.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja parduoti prekes, atitinkančias Lietuvos Respublikos teisės aktuose keliamus reikalavimus. Prekės parduodamos kokybiškos, tinkamos naudojimui pagal jų tiesioginę paskirtį, tinkamai supakuotos bei paženklintos.
4.5. Jei Pardavėjas yra prašomas pagaminti prekes pagal Pirkėjo pateiktą grafinio dizaino (spaudos) projektą ar konstrukcinį sprendimą, Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių (pakuočių) broką, kuris kilo dėl to, kad Pirkėjo pateikti maketai ir brėžiniai buvo su klaidomis.
4.6. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl autorių teisių pažeidimų, prekių ženklų neteisėto panaudojimo bei pakuočių plagijavimo.
4.7. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas.
4.8. PVM sąskaita faktūra Pirkėjui yra pateikiama elektroniniu paštu po prekių atsiėmimo (išsiuntimo). Pirkėjas dėl jam išrašytos PVM sąskaitos faktūros rekvizitų tikslinimo įsipareigoja kreiptis į Pardavėją ne vėliau kaip per 1 dieną prekių atsiėmimo (išsiuntimo) dienos. Praėjus šiam terminui Pardavėjas pasilieka teisę Pirkėjui išrašytos sąskaitos netikslinti.
4.9. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
5. PREKIŲ PRISTATYMAS
5.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefoną.
5.2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jei Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
5.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu. Jei Prekės yra paletinis krovinys, tai Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo užsakytas Prekes iškrauti nurodytu adresu, tačiau Pardavėjas neprivalo šių Prekių įvežti/sunešti į Pirkėjo patalpas. Prekių įvežimas/sunešimas į Pirkėjo patalpas yra Papildomos iškrovimo paslaugos ir jas apmoka Pirkėjas. Papildomos iškrovimo paslaugos užsakomos bei apmokamos atskirai, suderinus šių paslaugų kainą su Pardavėjo atstovu.
5.4. Kai prekės pristatomos su kurjeriu, tai Prekių užnešimo į nurodytą pastato aukštą paslaugos užsakomos atskirai iki apmokėjimo už Prekes. Prekės užnešimo paslaugas apmoka Pirkėjas. Jei Pirkėjas neužsisakė Prekių užnešimo paslaugos, tai Pardavėjo kurjeris neprivalo Prekių užnešti į nurodytą pastato aukštą.
5.5. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
5.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
5.7. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, vadovaujantis kurjerių paslaugas teikiančios (-ių) organizacijos (-ų) taisyklėmis, nurodytomis skiltyje „Grąžinimo sąlygos“.
5.8. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas turi teisę siuntos nepriimti. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, pateikiamą kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
5.9. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje bei Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl prekės būklės, t.y. išorinių pažeidimų (jei tai nėra gamyklinis brokas) ir komplektacijos trūkumų.
5.10. Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekes nurodytu adresu.
6. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
6.1. Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti prekes ir (ar) atsisakyti Sutarties, turi kreiptis į Pardavėją raštu pateikiant laisvos formos prašymą, kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
6.2. Pirkėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti prekes (ar atsisakyti sutarties) pateikimo dienos grąžina arba perduoda Prekes Pardavėjui arba Pardavėjo Prekes priimti įgaliotam asmeniui. Jeigu Pirkėjas Prekes išsiuntė per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti prekes (ar atsisakyti sutarties) pakeitimo dienos, laikoma, kad Pirkėjas prekes išsiuntė per nurodytą prekių grąžinimo terminą. Jeigu prekės yra kokybiškos, tai prekių grąžinimą ne tik apmoka, bet ir organizuoja pats Pirkėjas
6.3. Pirkėjui atsisakius Sutarties ir grąžinusiam prekes, grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai arba, esant 7.4. punkte nurodytoms aplinkybėms, dalis jų, įskaitant pristatymo išlaidas. Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina visus ar dalį pinigų už Prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės grąžinimo dienos. Aktualūs pristatymo ir aptarnavimo paslaugų tarifai pateikiami skiltyje „Pristatymo informacija“.
6.4. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą (įskaitant, bet neapsiribojant Taisyklių 7.5. punkte nurodytus atvejus), atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.
6.5. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jei grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta
6.6. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį), arba kasos aparato kvitą, arba kitą Prekės pirkimą̨–pardavimą̨ iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą̨ (pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį.
6.7. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.
6.8. Pardavėjas perveda grąžinamas sumas eurais į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
6.9. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų ar dalies jų tol, kol Prekės negrąžintos.
6.10. Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui po Sutarties atsisakymo:
a) Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui savo sąskaita;
b) išskyrus atvejus, susijusius su nekokybiška Preke, kaip tai numatyta 7.7 punkte, Pirkėjas bus atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;
c) Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui;
d) Prekės kaina bei pristatymo išlaidos Pirkėjui kompensuojamos vadovaujantis 7.3 punktu.
7. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
7.1. Pirkėjas atsako už neteisingų duomenų pateikimą internetinėje parduotuvėje ir dėl to atsiradusių pasekmių.
7.2. Pirkėjas atsako už prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenų saugojimą, o jei Pirkėjas perduoda šiuos duomenis tretiesiems asmenims, tai Pirkėjas atsako ir už šių trečiųjų asmenų veiksmus.
7.3. Pirkėjas atsako už žalą atsiradusią dėl prekių naudojimo ne pagal instrukcijas ar nesilaikant kitų saugumo reikalavimų bei Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytos naudojimosi tvarkos.
7.4. Atsiradus žalai, kaltoji šalis privalo atlyginti patirtus nuostolius.
8. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
8.1. Pirkėjo ir Pardavėjo santykiams yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
8.2. Visi kilę nesutarimai yra sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti taikiai, ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.